Επιλογές

Νέες Ασκήσεις ΑΟΘ

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

η Ένωση Οικονομολόγων Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ευχαριστεί θερμά για τη θετική σας εισήγηση προς το Υπουργείο Παιδείας και την καθοριστική σας συμβολή αναφορικά με την ένταξη των σχολών α. «Μονίμων Υπαξιωματικών Αεροπορίας (ΣΜΥΑ) - Κατεύθυνση Διοικητικής και Εφοδιαστικής Υποστήριξης», β. «Μονίμων Υπαξιωματικών Ναυτικού (Σ.Μ.ΥΝ.)», γ. «Μονίμων Υπαξιωματικών Στρατού (Σ.Μ.Υ) - Σώματα» και στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο των Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής.

Το τελικό Σχέδιο Νόμου για το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ και τις αλλαγές στο Λύκειο, που εντάχθηκε στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας , το οποίο θα ψηφιστεί στη Βουλή μέχρι τις 19 Απριλίου , έχει ως εξής:

Οι Πανελλαδικές αρχίζουν για τους υποψηφίους των ΓΕΛ στις 7 Ιουνίου και των ΕΠΑΛ 6 Ιουνίου (πέρσι είχαν ξεκινήσει στις 8 για τα ΓΕΛ και 7 Ιουνίου για τα ΕΠΑΛ)
Καθορίστηκε, με αποφάσεις του υπουργείου Παιδείας , το πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων Γενικών Λυκείων και Επαγγελματικών Λυκείων 2019.

Οι Πανελλαδικές αρχίζουν για τους υποψηφίους των ΓΕΛ στις 7 Ιουνίου και των ΕΠΑΛ 6 Ιουνίου ( σ.σ. πέρσι είχαν ξεκινήσει στις 8 για τα ΓΕΛ και 7 Ιουνίου για τα ΕΠΑΛ)

Εισαγωγή

Στόχος της προτεινόμενης αναμόρφωσης είναι η αντιμετώπιση σοβαρών προβλημάτων της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου, που οφείλονται κυρίως στη διττή ιδιότητα όσων φοιτούν σε αυτή την τάξη, δηλαδή αφενός του μαθητή Λυκείου και αφετέρου του υποψήφιου φοιτητή Α.Ε.Ι. Αυτή η πραγματικότητα οδήγησε στην αδιαφορία των μαθητών για όσα μαθήματα δεν εμπλέκονται στις πανελλαδικές εξετάσεις, την αντιμετώπιση γενικά του σχολείου ως πάρεργου με αντίστοιχη προσήλωση στην παραπαιδεία, την υποβάθμιση του απολυτήριου και, βεβαίως, την άσκηση ασφυκτικής καθημερινής πίεσης στους νέους αλλά και στις οικογένειές τους που αναγκάζονται να δαπανούν για κάθε «φουρνιά» υποψηφίων 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ για την προετοιμασία προς τις πανελλαδικές.

esos.gr

Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα για την Παιδεία
  • Του ΑΚΗ ΚΑΤΣΟΥΛΑ Ο υπουργός Παιδείας αποφάσισε τελικά με την λογική του επείγοντος να  περάσει στην βουλή το πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση. Ποτέ στο παρελθόν δεν επιχείρησε Υπουργός να φέρει νομοσχέδιο στην βουλή που ρυθμίζει θέματα μείζονος σημασίας ταυτόχρονα και για την τριτοβάθμια και για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση.  Ήδη από την σχετική συζήτηση στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων στην βουλή, φάνηκε η αδυναμία μιας ουσιαστικής και ολοκληρωμένης συζήτησης, σε τόσο σοβαρά ζητήματα. Από την μια μεριά πρυτάνεις και ακαδημαϊκοί να τοποθετούνται στο σοβαρό ζήτημα της συγχώνευσης

    ...

Πανελλαδικές

Ωρολόγια Προγράμματα

Top
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας. Συνεχίζοντας τη χρήση αυτού του ιστότοπου, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση των cookies. More details…